Nya utmaningar

Tillbringar dagen i skogen. Finns det någon ljuvligare doft?
Tallbarren som fallit till marken, mossan som är våt efter nattens regn.
Men det är inte bara dofterna som mättar mina sinnen.
Skogens milda sus, trädkronorna som vajar i vinden, fåglarna som sjunger.
Och inte minst STILLHETEN. Hela atmosfären andas FRID.
Här får själen ro. Vederkvickelse.
Vederkvickelse som betyder vila, avkoppling, tröst, något uppfriskande, rekreation...
 
"Han vederkvicker min själ,
Han leder mig på rätta vägar för sitt namns skull."
Ps. 23:3
 
Just här vill jag påbörja denna nya resa, att dela med mig av tankar
och erfarenheter från livsresan.
Uppenbarelser som jag kanske inte till fullo förstått tidigare.
Min personliga relation med Gud Fadern, Jesus Kristus och den Helige Ande
kommer att genomsyra mycket av detta.
Jag hoppas att mina erfarenheter och uppenbarelser
kan hjälpa någon annan att komma ett steg vidare i livet.
 
Välkommen att följa med på denna resa!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0